איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים באור יהודה

שיפוץ, חידוש ועיצוב מטבחים באור יהודה בכל סגנון עיצוב רצוי. קבלן כעת הצעת מחיר מנגר מטבחים מומלץ באור יהודה ושדרגו את המטבח הקיים.

עיצוב מטבחים באור יהודה במחיר זול

רבים מאיתנו מעוניינים לחדש ולרענן את הניראות באזור המטבח. חלל המטבח משפיע על האווירה בכל שאר הבית ולכן עבודה של עיצוב מטבחים חייבת להתבצע תוך תכנון ומחשבה, החל מבחירת חומרי הגלם ועד לבחירת המיקום של כל פריט ופריט. עיצוב מטבחים באור יהודה לא חייב להיות עסק יקר ובאמצעות השוואת מחירים פשוטה ומהירה, תוכלו לחסוך בעלויות בצורה משמעותית. צרו איתנו קשר כעת ותוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר לעבודות עיצוב, שיפוץ או חידוש המטבח.

 

מטבחים באור יהודה

עבודה של שיפוץ מטבחים באור יהודה

אז מה כלול במסגרת שיפוץ מטבח? הנה מספר פעולות שאנו צפויים לראות במסגרת עבודה מסוג זה:

  • החלפה של דלתות בארונות המטבח
  • החלפה של צירים בארונות
  • הוספת מגירות חדשות במקומות נוספים
  • התקנת ידיות למגירות ודלתות הארון
  • התקנת ארונות חדשים במטבח
  • התקנת יחידת מזווה
  • תיקון והחלפת מסילות במגירות
  • ועוד...

שיקולים מרכזיים בתמחור העבודה

כאשר נגר מטבחים באור יהודה מתמחר את עבודתו, הוא לוקח בחשבון מספר משתנים כגון סוג חומר הגלם שממנו מורכבות הדלתות, המגירות או כל פריט אחר, משך הזמן הצפוי עד לסיום הפרויקט וגם שיקולים נוספים כמו סוג הפרזול הנבחר, מורכבות ההתקנה של הפריטים והאם נדרש לבצע פירוק למטבח הקיים.

תהליך של חידוש מטבח באור יהודה

השלב הראשון בתהליך של חידוש מטבח באור יהודה הוא תכנון. בהקשר של התכנון, נרצה לתכנן גם את התקציב וגם את המראה של המטבח. לאחר שתכננו, נרצה לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות ביניהן. בשלב הבא לאחר שהחלטנו על בעל המקצוע הספציפי שילווה אותנו, נכין את התשתית בבית וניקח מידות מדויקות. בשלב הבא יש לתאם מועד עם נגר המטבחים לצורך הרכבת המטבח וחיבור התשתיות.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

נגר מטבחים באור יהודה לבניית מטבח

כיום, ניתן לבנות מטבח חדש מאפס ולא צריך לבחור במטבחי וואן סייז אשר מגבילים אותנו מבחינת המידות והנראות. הפנייה אל נגר מטבחים באור יהודה לעיצוב מטבח בהתאמה אישית מאפשר ליצור את המרווחים הנכונים בין הפריטים והאלמנטים השונים במטבח ועוזר לנו להתאים אותו לצרכים שלנו באופן מדויק.

 

נגר מטבחים באור יהודה

סוגי מטבחים מעוצבים באור יהודה

מטבחים בעיצוב כפרי: מטבח כפרי מאופיין בתחושת חמימות אשר נובעת בעיקר מהשימוש הנרחב באלמנטים של עץ. כמו כן מטבח בעיצוב כפרי מאופיין בשימוש בצבעי שמנת ולבן, כמו גם צבעי פסטל. 

 

מטבחים בעיצוב מודרני: מטבח בסגנון זה נחשב לחדשני, בעיקר בגלל הטכנולוגיה שמשולבת בו: קולט אדים, מוצרי חשמל חדשניים, מקומות אחסון שאינם תופסים הרבה מקום וצבעים נקיים כמו שחור, לבן ואפור.

 

עיצוב מטבח בסגנון אנגלי: במטבח זה נהוג לשים דגש על הפרטים הקטנים תוך שילוב של פרזולים, גילופים וחריטות. כמו כן, מטבחים מעוצבים באור יהודה בסגנון אנגלי יהיו לרוב במראה אחיד באזורים השונים מבחינת הקימורים, הידיות והקישוטים.

 

מטבח בעיצוב אקלקטי: שילוב של מספר זרמים ועיצובים מעולמות שונים. במטבחים אלו "אין חוקים" ואפשר להחליט על כל שילוב רצוי.