איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים בבית שמש

עיצוב, חידוש וגם שיפוץ מטבחים בבית שמש והסביבה על ידי חברות ונגרי מטבחים מומלצים - השוו מחירים וקבלו הצעות אמיתיות בהתאם למידות הנדרשות לכם.

מטבחים בבית שמש - השוו וחסכו במחיר

אם אתם משפצים את המטבח או מחליטים לעצב אותו מחדש, סביר להניח שתזדקקו לעזרתו של נגר מטבחים. הנגר יכול לעזור בייצור והתקנה של ארונות המטבח, שולחן האוכל, אי למטבח ואפילו כסאות עץ ולרוב נעדיף להזמין את העבודה מאותו בעל מקצוע על מנת לקבל מחיר אטרקטיבי ולשמור על אחידות של הפריטים.

 

מטבחים בבית שמש

עיצוב מטבחים בבית שמש בהתאמה אישית

יש לכם רעיון לעיצוב המטבח? מעוניינים לבצע את התהליך בליווי של בעל מקצוע אשר יתאים את הארונות, השולחנות, החיפוי בקירות ושאר האלמנטים לפי הקו העיצובי האהוב עליכם והמידות המדויקות? כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פנייה כאן באתר ואנו נחבר אתכם אל חברות המספקות שירותי עיצוב מטבחים בבית שמש ובסביבתה הקרובה.

דגשים לתכנון מטבח בבית שמש

כאשר מתכננים מטבח חדש, וזה כלל לא משנה אם מדובר במטבח מודרני, כפרי או בעל מראה יוקרתי - חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • סוג חומר הגלם בו משתמשים: יש הבדלים בין ארונות למטבח מפורמייקה לבין ארונות אשר עשויים מפולימר, הן מבחינת המחיר והן מבחינת איכות החומר. הקדישו לכך מחשבה וקבלו הצעות מחיר לסוגי חומרים שונים, כך תקבלו החלטה טובה ומושכלת.
     
  • תאורה נכונה ומתאימה: כאשר בוחרים תאורה למטבח, חשוב להבין כי התאורה משפיעה על כל האווירה. הקפידו לבחור תאורה נעימה מצד אחד אך לא חלשה מדי וזאת על מנת שלא תמצאו את עצמכם אוכלים בחשכה. ניתן לשלב בין גופי תאורה צמודי תקרה לבין גופי תאורה מיוחדים כמו נברשות, מנורות בר ועוד.
     
  • יצירת שטחי אחסון במטבח: תכנון של מטבח חדש זו ללא ספק הזדמנות נהדרת לבצע התאמות נדרשות ושדרוגים כאלה ואחרים. אם חסרים לכם שטחי אחסון, תוכלו להוסיף מגירות נוספות, מדפים, ארונות ועוד. יש להקדיש מחשב לגודל של כל שטח אחסון וכדאי לתכנן מראש מה נשים בו.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

חידוש מטבחים בבית שמש - איך זה עובד?

כאשר נערכים לתהליך של חידוש המטבח, יש לחשוב תחילה על התקציב הרצוי ולתחום זאת למסגרת מוגדרת על מנת לא להתפזר מבחינת העלויות. לאחר מכן, יש להכין רשימה של הפריטים שיש לחדש ולשדרג, כמו גם הפריטים והמוצרים שברצונכם להשאיר במטבח.

 

לאחר מכן, יש לקבל עד שלוש הצעות מחיר ולהתחיל בתהליך עצמו. תהליך של חידוש מטבח עשוי להימשך כמה ימים בודדים אך לרוב יהיה מדובר במספר שבועות ואף חודשים, כתלות בזמני הייצור של המוצרים (ארונות, מגירות וכו') וזמינותו של בעל המקצוע.