איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים ברמת השרון

השוו מחירים בין נגרים וחברות מטבחים ברמת השרון וקבלו הצעות מחיר לעיצוב, חידוש, שיפוץ ושדרוג של מטבח בכל גודל ובכל עיצב רצוי. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות.

מטבחים ברמת השרון בהתאמה אישית

כאשר מחליטים לשדרג את המראה במטבח, ניתן לפנות אל חברות מטבחים ברמת השרון ולקבל מוצרים (שולחנות, שיש, אי למטבח וכו') בגדלים סטנדרטיים.

 

לעומת זאת אם תרצו לעצב מטבח בהתאמה אישית ולבחור את הגדלים, המידות, חומרי הגלם והצבע המדויק, תוכלו לפנות אל נגרים אשר לרוב יספקו אפשרויות מגוונות יותר.

 

דרך פורטל המטבח שלי תוכלו למצוא גם נגריות ונגרים פרטיים וגם חברות מטבחים מובילות באזור המרכז אשר ישמחו לסייע לכם גם בעיצוב מטבח פשוט וגם בעיצוב של מטבחים יוקרתיים, גדולים ומיוחדים.

 

מטבחים ברמת השרון

חידוש מטבחים ברמת השרון במחיר זול

חידוש של המטבח יכול להיות גם זול למדי ובשביל לשמור על מחיר משתלם שלא יקרע את הכיס ויגרור הוצאות רציניות, יש להקפיד על הדברים הבאים:

  • ביצוע השוואת מחירים בין מספר נגרי מטבחים וחברות בתחום.
  • חיפוש אחר מבצעים והנחות אצל הספקים והחברות.
  • בחירה חכמה של חומרי גלם זולים יותר.
  • תכנון נכון וקפדני אשר ימנע טעויות בהמשך ויגרור הוצאות נוספות.

מטבחים מעוצבים ברמת השרון לפי תקציב

כל מי שהתחיל זה עתה לבדוק אודות עיצוב המטבח, מבין כי קל מאוד ללכת לאיבוד ולהתפזר מבחינת העלויות. לכן, אנו ממליצים לעבוד עם תקציב מסודר ומוגדר ולהכין רשימה של השדרוגים הרצויים. כיום יש מגוון רחב של סגנונות עיצוב למטבח, החל ממטבחים בעיצוב אורבני ועד לעיצוב מטבח בסגנון אנגלי, מודרני, עתיק וכפרי.

 

לכל עיצוב יש את המאפיינים שלו ובכל סגנון המחירים של הפריטים משתנים, כמו גם עלות המוצרים המשלימים. מעוניינים למצוא חברות אשר מספקות מענה למטבחים מעוצבים ברמת השרון והסביבה? השאירו פנייה בטופס המופיע כאן למטה ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע.

האם מקבלים אחריות על שיפוץ המטבח?

אחד מהדברים החשובים ביותר בעת שיפוץ המטבח הוא נושא האחריות. נהוג לספק אחריות על שיפוץ מטבחים ברמת השרון ותקופת האחריות נעה בדרך כלל בין שנתיים ל-10 שנים. על מה מקבלים אחריות? על מסילות במגירות, צירים בארונות וכדומה וגם על אביזרים משלימים. חשוב לבדוק עם החברה או נגר המטבחים בנוגע למצבים בהם האחריות אינה תקפה כמו למשל כאשר יש חלודה או נזקים שנגרמו בשל חום, קור או לחות.

 

משך תקופת האחריות על שיפוץ מטבחים:
10 שנות אחריות 6 שנות אחריות שנתיים אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ בעלי המקצוע אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

שיפוץ מטבחים ברמת השרון: חלקי או קומפלט

חלק מהפניות שאנו מקבלים הם בעבור שיפוץ של המטבח באופן מוחלט ובמקרים אלו יהיה מדובר על החלפת הכיור והברז, שינוי השיש, שיפוץ של ארונות המטבח והוספת מקומות אחסון נוספים ועוד. פרט לשיפוץ מטבח קומפלט, ניתן גם להזמין שיפוץ חלקי ולבצע שינויים ספציפיים כגון החלפת מגירות או חידוש ארונות מטבח הוספה של חיפוי בקיר המטבח הנמצא מעל השיש ועוד.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

טיפים לשדרוג מטבח קבלן ברמת השרון

במידה ומדובר על דירת קבלן וברצונכם לשדרג את המראה של המטבח, תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר פעולות פשוטות:

  • החליפו את ארונות המטבח הקיימים בארונות חדשים
  • שדרגו את המסילות במגירות למנגנון עם טריקה שקטה
  • החליפו ושדרגו את הידיות בארונות והמגירות
  • בחרו אריחי קרמיקה חדשים ומיוחדים למטבח