איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

החלפת דלתות מטבח

רוצים להחליף את דלתות המטבח? בעמוד תראו מחירים, יתרונות, חסרונות וכמובן תמונות. בנוסף תוכלו להשוות מחירים בין חברות מטבח עבור החלפת הדלתות.

מתי נרצה להחליף דלתות מטבח?

המקרה הראשון שבו נרצה להחליף את דלתות המטבח הוא כשמצב הדלתות כבר לא מאוד טוב - הן שבורות, שרוטות, בלויות, מתקלפות או כל התשובות נכונות אבל הארונות עצמם עדיין במצב טוב ולא דורש החלפה. אמנם ניתן לחדש את ארונות המטבח אבל הרבה פעמים החלפת הדלתות לא הרבה יותר יקרה.

 

המקרה השני הוא כשאתם רוצים להחליף את העיצוב במטבח. חזיתות המטבח הן חלק אינטגרלי מהנראות שלו והחלפת חזיתות מטבח תשנה את המראה לגמרי. ניתן לצבוע את דלתות המטבח או לצפות את דלתות המטבח בטפט אבל שוב, לפעמים המחיר לא שווה את זה. מעבר לכך הרבה פעמים לא נרצה לעשות שיפוץ גדול, אלא רק משהו קטן ומהיר. אם אתם משנים את עיצוב המטבח ודאו שאתם גם מחליפים את הצוקל במטבח שיתאים לעיצוב החדש.

 

דלת מטבח חדשה

 

בתמונה: דלת מטבח חדשה לאחר החלפה

מהו מחיר החלפת דלתות מטבח?

מחיר החלפת דלתות מטבח נע בין 200 - 700 ש"ח לדלת בודדת כשהמחיר תלוי בחומר. החלפת דלתות מטבח לפורמייקה פשוטה נע בין 200 - 350 ש"ח, מחיר החלפת דלתות מטבח לפולימר חלק נע בין 300 - 400 ש"ח והחלפת דלתות מטבח לפורמייקה יקרה תעלה בין 300 - 500 ש"ח. האפשרות היקרה ביותר היא החלפת דלתות מטבח לדלתות זכוכית שתעלה בין 600 - 700 ש"ח.

כמה עולה להחליף דלתות מטבח?

החלפת פורמייקה בארון המטבח (12 דלתות)

כולל קילוף של הישנה והדבקת חדשה


990 - 1,430 ש"ח
ציפוי ארונות במלמין על ידי נגר (18 דלתות)

ביצוע הדבקה או ציפוי של מלמין


1,620 - 2,800 ש"ח
החלפת דלתות מטבח פולימר (8 דלתות)

פירוק והחלפה של הקיימות בחדשות (ללא חומר)


700 - 1,100 ש"ח
שדרוג ארונות לעיצוב בסגנון פרובנס (10 דלתות)

עשוי בדרך כלל מעץ בצביעה בתנור עם גימורים


2,400 - 3,400 ש"ח
עלות החלפת ציפוי קיים בציפוי חדש (14 דלתות)

רק עבודה ללא חומרים.


900 - 1,820 ש"ח

הדפס מחירון

יתרונות של החלפת דלתות מטבח

יש כמה יתרונות להחלפת דלתות מטבח:

  • פשטות: החלפת דלתות מטבח מצריכה רק עבודה מול נגר מטבחים כשלעומת זאת בניית מטבח חדש מצריכה עבודה מול נגר, שיפוצניק לצורך פירוק ופינוי המטבח הישן וקבלן שיש לצורך התקנת השיש. בקיצור הרבה יותר כאב ראש לנסות להחליף את המטבח.
     
  • עלות: בנייה של מטבח חדש תעלה הרבה יותר מאשר החלפת דלתות מטבח. לפעמים פי 3 או אפילו 4. כמה שתתפרעו עם החלפת דלתות מטבח, עדיין המחיר יהיה הרבה יותר נמוך.

 

דלתות מטבח חדשות

 

בתמונה: החלפת דלתות למטבח לדלתות חדשות עם ידיות

חסרונות של החלפת דלתות מטבח

לעומת זאת יש גם כמה חסרונות להחלפת דלתות מטבח:

  • תיקון חלקי: אם יש נזקים לארון עצמו ולא רק לדלת עצמה אז החלפת הדלתות לא תתקן את המטבח שלהם באופן יסודי, אלא רק תיקון חלקי. עוד כמה שנים כנראה שהנזקים יתרחבו לצערנו ומדובר על שאול.
     
  • עיצוב מוגבל: אם אתם רוצים לשנות את עיצוב המטבח שלכם לא תוכלו לעשות זאת ב- 100%. בעבר גודל המגירות ודלתות הארון היו יותר קטנות גדולות ורחבות ואם תרצו להחליף לדלתות מטבח מודרניות לא תוכלו לעשות זאת בגלל גודל הארון שלכם.

תמונות לאחר החלפת דלתות מטבח

דלתות מטבח עם ידית אינטגרלית

 

דלתות מטבח צהובות

 

דלתות מטבח מעץ

 

דלתות מטבח עם ידית אינטגרלית דלתות מטבח צהובות דלתות מטבח מעץ

 

דלתות מטבח אוף וויט

 

 

דלתות מטבח בז

 

 

דלתות מטבח מודרניות

 

דלתות מטבח אוף וויט דלתות מטבח בז' דלתות מטבח מודרניות

איך לבחור דלתות מטבח חדשות?

חידוש חזיתות מטבח מצריך מאיתנו לקחת בחשבון מספר פרמטרים מרכזיים. הטבלה הבאה תעזור לכם להבין מה חשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים את החומר המתאים לדלתות הארונות במטבח:

 

פרמטר הסבר
עיצוב

האם יש מספר רב של אפשרויות בחירה? או שמא מדובר במבחר עיצובים מוגבל ומצומצם?

עמידות

כך לדוגמה, פורמייקה נחשבת לחומר חזק ועמיד בהשוואה לדלתות צבועות בתנור אשר דוהות וסופגות לכלוכים.

נוחות הניקוי

האם אפשר לנקות את הדלתות עם סמרטוט או שיהיה קשה להוריד את הלכלוך והכתמים?

מחיר

חשוב לקחת בחשבון את העלות של הדלתות. תוכלו למצוא פירוט נוסף על המחירים במחירון כאן בעמוד.

החלפת דלתות לארונות מטבח - סוגי דלתות

לאחר שהבנו מה הפרמטרים שחשוב לבדוק בעת החלפת דלתות לארונות מטבח, הגיע הזמן להבין מה הסוגים הקיימים לדלתות מטבח:

  • שדרוג דלתות מטבח לדלתות פורניר: לאלו מכם אשר אינם מכירים את המושג פורניר, נסביר כי מדובר בדלתות אשר דומות מאוד מבחינת המראה לדלתות מעץ מלא. רבים בוחרים להחליף את דלתות המטבח לדלתות מסוג זה מאחר והמראה שלהן טבעי ויש שיאמרו אפילו "כפרי". חשוב לציין כי הפורניר הוא חומר אשר עליו רואים שריטות והעמידות שלו אינה גבוהה, בטח ביחס לאופציות אחרות.
     
  • החלפת דלתות מטבח לדלתות פולימר: אם יש לכם מטבח כפרי, כדאי לשקול להתקין דלתות לארון מטבח עם ציפוי מסוג פולימר. אומנם ציפוי פולימר עשוי להתקלף (מה שקורה לא מעט) אך הפולימר מצליח לספק מראה שונה ואפילו בולט ובעל נוכחות, מה שמשדרג את המטבח שלכם בכמה רמות. בנוסף, יש לזכור כי שיקול נוסף אשר נלקח בחשבון בעת החלפת דלתות מטבח הוא קלות הניקוי של הדלתות וגם כאן, הפולימר בהחלט יתן לכם שקט.
     
  • דלתות מטבח צבועות בתנור: החלפת דלתות מטבח לדלתות אשר נצבעות בתנור נעשה בדרך כלל כאשר השיקול המרכזי הוא הניראות ולא בהכרח העמידות. יש מגוון רחב מאוד של עיצובים קיימים ומטבחים צבועים בתנור אומנם לא זולים אבל הם המילה האחרונה בתחום וכיום לא מעט מעצבי פנים בוחרים לשלב אותם אצל הלקוחות.
     
  • החלפת דלתות מטבח לדלתות פורמייקה: בשל קלות הניקוי והמחיר האטרקטיבי, מטבחי פורמייקה נפוצים מאוד בישראל. האיכות של מטבחי פורמייקה אינה גבוהה במיוחד אך תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים.
     
  • החלפת דלתות מטבח לדלתות זכוכית: דלת זכוכית היא דלת אשר נפוצה מאוד במטבחי יוקרה. כפי שבוודאי ניחשתם, הזכוכית מתנקה בקלות אך היא לא תמיד תתאים למטבחים של משפחות עם ילדים קטנים מאחר והזכוכית שבירה מאוד.

 

דלתות מטבח לבנות

 

בתמונה: דלתות מטבח לבנות

תוספות נפוצות למי שמחליף דלתות מטבח

הרבה פעמים כשאתם רוצים להחליף את דלתות המטבח אתם מוצאים את עצמכם מחדשים את המטבח כי אתם מקבלים הרבה רעיונות והשראה. הנה כמה דברים שכדאי לכם לשקול להוסיף מעבר לחידוש דלתות המטבח שלכם:

  • ידית שקועה: דבר אחד שאתם יכולים לשקול הוא לחדש את דלתות המטבח שלכם שיהיה בעלות ידית אינטגרלית, שהיא פס אלומיניום שקוע בדלת ואיתו אתם פותחים. האפשרות השנייה היא ידיות סטנדרטיות שאותן תצטרכו לקנות בעצמכם.
     
  • מנגנון טריקה שקטה: מנגנון טריקה שקטה במגירות אמנם מוסיף קצת במחיר אבל גם מוסיף לשקט הבית והשקט הנפשי של כל דיירי הבית ברגע שאתם רק רוצים לקחת חטיפים באמצע הלילה.
     
  • צירי טריקה שקטה: יש משפט שאומר שכל פעם שדלת נפתחת דלת אחר של ארון המטבח נסגרת ועושה רעש לכל דיירי הבית. בשביל למנוע מהנבואה להתגשם תוכלו להתקין צירי טריקה שקטה עם דלתות ארונות המטבח. לפעמים נגרי המטבחים יכללו אותם במחיר הדלתות.

מחירון תוספות לשדרוג דלתות מטבח

כמה עולה מנגנון טריקה שקטה למגירה?

300 - 450 ש"ח
כמה עולה ציר טריקה שקטה לארון?

20 - 40 ש"ח
מה המחיר של ידית אינטגרלית לארון בודד?

50 - 100 ש"ח

הדפס מחירון

מצאו החלפת דלתות מטבח בזול עם המטבח שלי

הדרך הטובה ביותר שבאמצעותה מוצאים החלפת דלתות מטבח בזול היא השוואת מחירים. השוואת מחירים יכולה לחסוך לכם עד 37% במחיר החלפת דלתות מטבח ותוכלו לבצע אותה כאן ועכשיו. התקשרו או השאירו פרטים וקבלו עד 3 הצעות מחיר מנגרי מטבחים באזורכם עבור החלפת הדלתות של המטבח שלכם וחסכו.