איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

חידוש ארונות מטבח

חידוש ארונות מטבח הכולל צביעה או הדבקת טפט, תלוי בתקציב המחירים ואיזה סוג עץ עשוים ארונות המטבח שלך, אצלנו בפורטל המטבח שלי ניתן לקבל עלות חידוש זולה במיוחד מאחד מהספקים שעובדים עם המטבח שלי, אז חכו עוד רגע עם השאלה "כמה עולה חידוש ארונות מטבח" צרו קשר כעת, וקבלו הצעת מחיר לחידוש הארונות שלכם.

חידוש וצביעת ארונות מטבח עץ או טפט?

בשנים האחרונות ניתן לראות טרנד חדש בו ישראלים רבים בוחרים לחדש את ארונות המטבח כחלופה לרכישת ארונות חדשים. השיקול המרכזי לחידוש הארונות הוא כלכלי, מאחר וניתן לחסוך עלויות גבוהות בשדרג ועיצוב מחדש של המטבח. ראוי לציין כי החידוש כולל לרוב החלפת הפרזול הפנימי, החלפת ידיות בארון המטבח, צביעת הארונות או החלפת הדלתות.

 

כך, תוך זמן קצר ניתן לשדרג את המטבח ולעצבו מחדש, בעלות משתלמת ושווה לכל כיס. מעבר לכך, חידוש הארון מאפשר לשנות את החלוקה הפנימית בהתאם לצרכי הלקוח, וניתן להוסיף אלמנטים חדשים מעולם המטבחים כמו מדפים נשלפים ועוד.

חידוש ארונות מטבח

שיש מחיר כזה זול שווה לחדש את ארונות המטבח

כמו לכל טרנד בעולם עיצוב ייחודי למטבחים גם לנושא חידוש הארונות של המטבח קמו מתנגדים בעוד אחרים ממליצים ללקוחותיהם לבצע זאת. כאמור, אם השיקול המרכזי הוא כלכלי והלקוח מעוניין לשדרג ולשנות את עיצוב המטבח ללא הוצאה כספית גבוהה, הרי האפשרות של חידוש ארונות מטבח קוסמת ומתאימה במיוחד. 

 

מצד שני, יש הטוענים כי אחת לכמה שנים חשוב להחליף את הארונות מאחר ואלה נמצאים בסביבה רטובה ונעשה בהם שימוש רב. לכן, מטעמי היגיינה וכדי ליהנות מהמטבח החדש עוד שנים ארוכות, כדאי לערוך שיפוץ מקיף יותר הכולל החלפת ארונות המטבח וחידושם באמצעות צביעה או הדבקת טפט.

התאמה אישית על פי טעמו של הלקוח

חשוב להדגיש כי צרכי הלקוחות משתנים עם השנים, לרוב מקבלים ארונות מטבח סטנדרטיים עם רכישת הדירה החדשה מקבלן, אך כיום המטבח הפך לחלק מרכזי בבית ואנו נוהגים לארח בו, לבשל יחד עם בני הזוג ועם חברים. לכן, כדאי להחליף את דלתות הארונות וליהנות גם מעיצוב חדשני ומתקדם יותר, וגם מפתרונות חכמים מותאמים אישית וממטבח עמיד יותר.

חידוש ארונות מטבח במחירים זולים ומשתלמים.

כמובן שבאמצעות חידוש הארונות וצביעה שלהם ניתן לשדרג פלאים את עיצוב ומראה המטבח, ולמעשה לא ניתן לראות כמעט דמיון בין המטבח הקודם לחדש. למרות שחידוש כולל לרוב החלפת הדלתות, הרי עם טיפה צבע והחלפת הפרזול החיצוני והפנימי, ניתן לשדרג אותם ולהתאימם לצרכים המשתנים של הלקוח.

 

לכן, אם מעוניינים לשמור על המראה הכללי של המטבח הרי ניתן להסתפק בהחלפת דלתות הארונות, וכך ניתן להימנע משיפוץ מקיף ויקר של המטבח. עם זאת, במידה ומצב העץ של ארונות המטבח הוא בכי רע, יש סימנים של תולעים, מגלים אזורים רקובים בעץ כתוצאה מהלחות והשימוש האינטנסיבי בארונות בסביבה רטובה, הרי אז מומלץ להחליף אותם.

 

ארונות מטבח מחודשים

הזמן את המטבח שלי וקבל מחירי עלות!

לסיכום, השיקול המרכזי בעד ונגד לחדש את ארונות המטבח מתחיל משיקולי תקציב ומצרכי עיצוב, כאשר הוא מתבצע יחסית מהר, ולא צריך להיכנס להוצאה כספית גבוהה או לבצע שיפוץ מקיף הכולל גם תשתיות, שיש חדש, חיפויי קירות, גופי תאורה וכדומה.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

מחדשים לכם את ארונות המטבח בשיטות שונות

בין אם זה חידוש פורמייקה בארון, חידוש של צבע או ליטוש העץ כלל הטכניקות לחידוש ארונות המטבח קיימות אצל המטבח שלי ומתבצעות על ידי נגרי מטבחים, חברות וספקים מהטובים ביותר בתחום. טווח המחירים כמעט ואינו מוגבל כאשר אם המחיר הוא מה שמטריד אתכם ישנם אפשרויות זולות החל מהדבקת פורמייקה חדשה ועד לטפט שניתן לעשות באופן עצמאי. אך אם מחיר אינו הבעיה כאן חידוש צבע בתנור יכול לבוא בחשבון ואפילו החלפה.