איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

חיפוי זכוכית למטבח

רוצים לחפות את המטבח באמצעות זכוכית? אצלנו תוכלו לקבל מחירי עלות משתלמים וזולים במיוחד, אנו מספקים מגוון רחב של דוגמאות בעבור חיפוי זכוכית למטבח וניתן להשיג: חיפוי מט, עבה, בצבע שחור, צבעוני, חלבי התואמים סוגים ודגמים של כל המטבחים.

טוב, אז כמה עולה לחפות מטבח בזכוכית?

בכל הקשור אל מחירים אנחנו יודעים שבאמצעות השוואת מחירים באתרנו, תקבלו את המחיר הזול ביותר שניתן למצוא, אפשר גם לקבל הצעת מחיר לפי מטר רץ או פר עבודה קומפלט.

מחירים ועלויות של חיפויי זכוכית למטבח

מחיר חיפוי זכוכית למטבח על גבי קיר

עבור זכוכית חלבית ללא דוגמה.


860 - 1,120 ש"ח למ"ר
עלות חיפוי בצבע שחור או צבעוני

המחיר משתנה בין חיפוי מבריק או מט.


1,200 - 1,330 ש"ח למטר
זכוכית כולל דוגמא

דוגמא = הדפסה.


1,860 - 1,920 ש"ח למ"ר
מחיר זכוכית על גבי קלפה

חיפוי על גבי דלת ארון המטבח.


320 - 390 ש"ח למ"ר

הדפס מחירון

לא חייבים לרכוש לכל אורך המטבח זכוכית מעוצבת באופן אומנותי, מה שיוזיל משמעותית את המחירים, המחירים הנ"ל אינם של "המטבח שלי" והם לצורך מידע בלבד, לצפייה במחירים נוספים - היכנסו למחירון.

תמונות ודוגמאות של חיפוי זכוכית במטבחים

חיפוי זכוכית למטבח צבעוני
דוגמא של קיר זכוכית במטבח בצבע סגול
חיפוי קיר זכוכית בצבע אפור מט
תמונה של קיר במטבח בחיפוי זכוכית מט בצבע אפור
חיפוי זכוכית לדלתות מטבח
זכוכית בצבע לבן למטבח מודרני על גבי ארונות
קיר זכוכית למטבח מעוצב
דוגמאות מודפסות על אריחים לקיר מטבח מעוצב

איזה סוגים של חיפוים קיימים?

ישנם דוגמאות, דגמים וסוגים רבים של מטבחים, במקביל לכך גם סוגי החיפוים. הכנו לכם רשימה קצרה הכוללת חסרונות ויתרונות של כל סוג, התאמות, עובי, אורך. הנה הקטלוג הקצרצר של המטבח שלי:


  • חיפוי מסוג "זכוכית חלבית" - מבין הנפוצים ביותר, כולם מכירים את הזכוכית החלבית ויודעים שהאפקט שהעיקרי שלה הוא "שרואים ולא רואים" אל הפריטים. דבר המשדר תחושה של נוכחות לארון המטבח.

  • ניתן גם להשיג זכוכית מט - בעלת צבע אחיד "מט" שאינו מבריק. דבר המשדר קלאסיות, מקוריות ובעיקר מיועד לצבעים ססגוניים כמו אדום, בורדו, לבן ושחור.

  • חיפוים מעוצבים - ישנה טכנולוגיה חדשנית באמצעותה ניתן להדפיס על גבי זכוכית, הדבר מאפשר ליצור חיפוי עם שבלונות מעוצבות ומיוחדות, יש אפשרות גם להתאמה אישית.

  • בצבע השחור - לעיתים המטבח שלנו צבעוני מידי, חיפוי בצבע השחור בין אם זה מבריק או מט, יכול לאזן את המטבח. במקרים אחרים יש אנשים שאוהבים את הצבע השחור והוא בהחלט משדר יוקרה.

מהם היתרונות והחסרונות?

רבים חושבים האם כדאי להם להתקין חיפוי זכוכית במטבח שלהם, כאמור השאלה הזו כללית וקשה להענות אליה באופן ישיר. לכן הכנו להם את הפסקה הזו בה ניתן דוגמאות של יתרון מול חסרון, המידע נלקח מתגובות ברחבי הרשת. היתרון הראשי של התקנת חיפוי זכוכית במטבח הוא כמובן הפאן העיצובי, שידור היוקרתיות ולעיתים - נגישות קלה יותר, מה הכוונה?

 

כאשר נשתמש בזכוכית שקופה נוכל לראות את תוכן הארון והתכולה שלו בכך לא נצטרך לפתוח ולחפש אחר דברים, החסרון באותה המידה שלא נוכל "להסתיר" את הבלאגן שלנו ונצטרך לדאוג לתחזק ולשמר ברמת ניקיון גבוה. חסרון נוסף הוא השבירות שלה, עץ - לא נשבר, זכוכית - דווקא כן. לכן זה חסרון, יתרון שלא נקבל באמצעות עץ, זה הסגנון העומק. אם שלל צבעים והמון דוגמאות ודגמים. לסיכום, החדשנות, המודרניות והעיצוביות שהיא מעניקה לנו במטבח בין אם זה באמצעות חיפוי קיר המטבח, קלפה או אריחים בהחלט עולה על כל חסרון שלילי.

חיפוי זכוכית חלבית למטבח

פרמטרים חשובים כמו גובה ועובי

בעת חישוב עלות החומרים בעיקר כאשר נרצה לחפות קיר או להחליף דלתות לארונות המטבח שלנו (קלפות), נרצה לדעת כמה עולה החומר ומהי הכמות, לכן נצטרך לדעת מהו העובי וכמובן הגובה הנדרש. אז בדומה לקרמיקה גובה קיר הזכוכית יהיה דומה, עובי הזכוכית הממוצעת הוא בין 6 ל-8 מ"מ.

 

באשר לקלפה (דלת) הארון, מדובר על עובי של 4 - 6 מ"מ וגובה על פי "החלון" של הארון. כיום ניתן להשיג מחיר משתלם ברכישה ישירות מזגגים ללא התקנה ובכך לחסוך עלות נוספות, אפשרות נוספת היא כחלק מתהליך שדרוג או חידוש לבקש הצעת מחיר של חברת מטבחים אשר תכליל זאת כחלק מהעבודה.

עיצוב קיר זכוכית למטבח - מה כדאי?

אז קיר במטבח עשוי זכוכית לעומת קרמקיה בהחלט נותן לנו מימד נוסף של ניקיון קל ופשוט, אם זאת ניתן לקחת את הדוגמא הפשוטה והקלאסית שנמצא בכל בית בעצם שהיא החלבית ולשדרג אותה למימד חדש וצבעוני, ניתן לשלב צבעים עזים, ניתן להוסיף דוגמאות על גבי הקיר עצמו בצורת שבלונות ועיצובים מותאמים באופן אישי.

 

נרצה להמשיך ולספר לכם באותו הקשר כי התקנה של קיר מזכוכית במקום קרמיקה זה לא סיפור גדול כלכך וניתן למצוא מחירים מותאמים לכך בכל מקום, אצלנו למשל תקבלו שירות הכולל הסרה של הקרמיקה הישנה, התקנה של קיר הזכוכית במטבח במקום על פי הדוגמא שבחרתם אצלנו או מקטלוג אחר.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

בצעו השוואת מחירים באמצעות המטבח שלי!

מה שמעניק לכם פורטל המטבח שלי הוא קודם כל מחיר הוגן, שקיפות מלאה וכמה הצעות מחיר בעבור כל שירות שתבקשו, בין אם מדובר על מטבח מכל סוג, חידוש או שמא על זכוכית למטבח. אנו יכולים להעניק לכם את הפתרון המקיף והטוב ביותר, בפנייה אלינו אתם מקבלים עד - 3 הצעות, תוכלו לבחור כמובן בזולה ביותר ולקבל שירות מחברה בעלת המלצות, חוות דעת חיובית, מוניטין ומקצועיות בתחום, מומלץ בחום להשאיר את הפרטים באתר כעת ולקבל שירות במהירות.