איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבחים קטנים

עיצוב מטבחים קטנים זו משימה לא פשוטה אשר מצריכה תכנון ומקדים וחשיבה על כל הפרטים והאלמנטים שמשלבים, במטרה להשתמש בחלל הקיים בצורה מיטבית וחכמה שתנצל אותו כמו שצריך. במידה וברצונכם לעצב, לשפץ, לחדש או אפילו להחליף לגמרי מטבח קטן - דרכנו תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר מנגרים וחברות מטבחים מאזור מגוריכם.

תכנון מטבחים קטנים במחירים זולים

כאשר אנו מתחילים לתכנן איך יראה המטבח שלנו, חשוב להקדיש מחשבה לנושא התקציב. כמו בכל פרויקט של תכנון מטבח, גם כאשר מדובר על תכנון מטבחים קטנים אפשר להישאב בקלות להוצאות מיותרות. הגדירו לפני תחילת העבודה מהי מסגרת התקציב וכמו כן נסו לרשום על דף איזה אלמנטים ברצונכם לשלב במסגרת פרויקט זה.

 

רבים נוטים לשכוח את עלות השיש, גופי התאורה, חיפויי הקיר במטבח או תוספות שונות כמו מזווה או התקנה של פרקט במטבח. היות והאתר שלנו מאפשר לכם לקבל עד שלוש הצעות שונות מחברות העוסקות בתכנון וייצור מטבחים וגם כמובן נגרי מטבחים מובילים בכל הארץ, תוכלו להבטיח לעצמכם תכנון של מטבח קטן במחיר זול למדי.

 

מטבחים קטנים

טיפים לשיפוץ מטבחים קטנים

כאשר שטח המטבח קטן, אפשר לבצע בו שיפוץ חכם שיעניק תחושה של מרחב ויגדיל ויזואלית את כל החלל הקיים. ניתן לעשות זאת בעזרת הדרכים הבאות:

  • השתמשו בצבעים בהירים: צבעים כהים נוטים להקטין את החלל, בעוד עבודה עם צבע בהיר בקירות המטבח, בחיפויים ואפילו בצבע השיש או הארונות - יספקו תחושה של גודל ומרחב.

  • פרקטיות ומקומות אחסון: היות ואנו עובדים עם שטח מצומצם יחסית, חשוב לתכנן בו מגירות, מדפים וארונות שיאפשרו להוציא אלמנטים שונים המצויים על גבי השיש.

  • חשיבה מוקדמת על מוצרי החשמל ומיקומם: במטרה לחסוך במקום, אפשר לרכוש כיריים משולבות עם תנור וגם למקם חלק מהמוצרים במקומות בעייתים - למשל במטבח ריש, ניתן למקם את המיקסר באזור הפינתי שנחשב לפחות נוח ונגיש ולקרב את המיקסר רק בעת השימוש.

  • תאורה נכונה וחכמה: ככל שהמטבח מואר יותר, כך השטח שלו נראה גדול יותר. לכן במסגרת שיפוץ מטבחים קטנים אפשר בהחלט לשלב מספר גופי תאורה שונים החל מפלורסנטים מעל קו השיש ועד לתאורה צמודת תקרה שתפזר הרבה אור. ההמלצה היא להשתמש באור לבן ולא צהוב בשביל לספק תאורה נעימה ונוחה לעבודה.

עיצוב מטבח קטן בצורת ריש

מהו המחיר של מטבח קטן ומעוצב?

רבים שואלים כמה עולה לעצב מטבח ששטחו קטן. על כן בדקנו עם מספר נגרים ובעלי מקצוע נוספים בתחום בשביל לספק לכם טווח מחירים לעבודה מסוג שכזה. בדרך כלל טווח המחירים נע בין 5,500 ש"ח ל-9,500 ש"ח כאשר העלות כוללת ייצור ארונות, התקנת שיש (כולל עלות השיש) וגם חיפוי לקיר. כמובן שאפשר למצוא מחירים זולים יותר כאשר חוסכים בחומרי הגלם השונים וגם לא פעם שמענו על עיצוב מטבח קטן שעלותו עברה את העלות של 10,000 וזאת במצבים בהם בוצעו שבירות בקיר או התקנה של פרקט במטבח שהשפיעו על תמחור העבודה.

 

מחיר משוער לעיצוב מטבח קטן

מחיר משוער לעיצוב מטבח קטן: 7500 ₪

טווח מחיר גבוה 9500 ₪

טווח מחיר נמוך 5500 ₪

היתרונות של עיצוב מטבחים קטנים

בבואנו לעצב מטבח קטן, כדאי לזכור שנקודת הפתיחה שלנו טובה מאחר וברוב המקרים עיצוב מטבחים קטנים ניתן לעשות גם עם תקציב מאוד נמוך מאחר והשטח קטן מאוד ועלות העבודה של נגר מטבחים אשר מתומחרת לפי מ"ר בדרך כלל, תעלה יחסית מעט.

 

יתרון נוסף הוא העובדה שבמטבח מסוג זה כל האלמנטים קרובים זה לזה מה שהופך את השימוש בו לנגיש מאוד וגם את תהליך העיצוב לפשוט יותר מאחר ואנו עובדים עם שטח קטן ולא מעצבים מטבח ענק שדורש עבודה רבה.

 

כמו כן, עיצוב מטבחים קטנים מאפשר לנו למצוא פתרונות מיוחדים ויצירתיים לעיצוב המטבח ולעיתים אנו מקבלים תוצאות מיוחדות ושונות רק בשל הרצון לחסוך במקום או לנצל את השטח בצורה מקסימאלית.

 

צפו בוידאו הבא וקבלו טיפים נוספים לתכנון מטבחים קטנים:

מעצבים מטבח פינתי קטן? השתמשו בגובה

אחד מהפתרונות למטבח קטן שעובדים בצורה נהדרת הוא שימוש ותלייה של אלמנטים שונים בגובה. פרט לאופציה המוכרת של תליית ארונות עליונים, כדאי לזכור שאפשר גם לתלות על קירות המטבח כוסות, מגבות וגם כלי עבודה גדולים יותר כמו מצקת, מרית או תרווד. אנו רואים לא פעם בעת עיצוב מטבח קטן ופינתי בצורת ר' שלאורכו של השיש תלויים פריטים שונים במטרה לחסוך במקום ולפנות שטח במגירות, הארונות או המדפים. לקבלת הצעת מחיר עבור עיצוב מטבחים פינתיים קטנים - השאירו לנו פנייה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

 

חידוש מטבח קטן

שימוש באור טבעי בעת תכנון מטבח קטן

כפי שהסברנו קודם לכן, אור הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים שעוזרים לנו לייצר תחושה של גודל ומרחב במטבח. ברוב המטבחים יש חלונות ורבים מאיתנו בוחרים לא פעם לשלב וילון או תריס על חלון זה. ההמלצה שלנו היא דווקא לאפשר כניסה של אור טבעי אל המטבח בשביל להאיר אותו בצורה יפה. כניסה של אור גם חוסכת לנו בצריכת החשמל מאחר ולא נצטרך להפעיל את תאורת המטבח במשך שעות האור במהלך היום. 

פחות זה יותר: הימנעו מעומס מיותר

על אף הרצון של כולנו לאחסן כמה שיותר דברים במטבח ולנצל כל שטח קיים, חשוב לצמצם פריטים שאינכם צריכים במידה והם ממוקמים בשטחי המטבח הפתוחים כמו המדפים או ארונות שקופים עם דלת זכוכית. כאשר המטבח עמוס בציוד, נוצרת תחושה של מחנק וצפיפות בחלל והעומס מקטין עוד יותר את השטח מבחינה ויזואלית.

 

תכנון מטבח קטן ויפה

מטבחים קטנים ומעוצבים דרך "המטבח שלי"

"המטבח שלי" הוא פורטל המטבחים הגדול בישראל אשר מרכז בעלי מקצוע בתחום המטבחים מכל אזורי הארץ ומאפשר לכם לקבל שירות בעבור כל סוגי העבודות הנדרשות. בין היתר תוכלו להזמין שירותים שונים עבור מטבחים קטנים וזולים החל מארונות מטבח, מגירות, אי למטבח אך גם חיפויים לקירות ואפילו התקנה של פרקט מסוגים שונים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

עיצוב של מטבחים קטנים ליחידות דיור

מתכננים לעצב מטבח קטן ליחידת דיור? לא בטוחים מאיפה להתחיל? הנה מספר טיפים מצוינים. ראשית, התחילו מחשיבה על הצרכים והשימושים שלכם במטבח. מה הייתם רוצים שיהיה בו? באיזה מוצרי חשמל אתם הכי משתמשים? כמה אור נכנס כיום לשטח המטבח והאם נדרש להוסיף תאורה נוספת? כל השאלות הללו צריכות להישאל בשלב התכנון הראשוני ויעזרו לכם למקד את העבודה בהמשך.

 

לאחר מכן, נסו להגדיר את מסגרת התקציב שלכם לפרויקט שכזה וחשבו מי הם בעלי המקצוע הרלוונטיים לכל עבודה ועבודה. ברוב המקרים, העבודה המרכזית תתבצע על ידי נגר מטבחים כיוון שרוב שטחו של המטבח ביחידות דיור, כמו גם במטבחים גדולים יותר, מאופיין בארונות עליונים ותחתונים, שולחן או אי ואלמנטים נוספים העשויים מעץ מסוגים שונים. אם צריך להוסיף תאורה מיוחדת, יתכן ותצטרכו חשמלאי שיאפשר את התקנת גוף התאורה אל התקרה ובמקרים בהם צריך להתקין שיש, יש לכך בעל מקצוע אחר שזאת עבודתו.

שאלות נפוצות על מטבח קטן

להלן מספר שאלות של גולשי אתר "המטבח שלי" בנוגע לעיצוב מטבח קטן. לצד כל שאלה, מצורפת תשובת הצוות שלנו המבוססת על ניסיוננו המקצועי בתחום. יחד עם זאת, כדאי תמיד להתייעץ עם בעל המקצוע עצמו לפני העבודה בשביל לקבל תמונה מלאה יותר ומענה מדויק לצרכים שלכם.

האם מומלץ לשלב אי במטבח קטן?

לא פעם אנו רואים מטבחים קטנים עם אי שנראים מעולה מאחר והאי משמש לאחסון פריטים שונים וגם כשולחן עבודה לחיתוך והכנת האוכל. יחד עם זאת, האי תופס לא מעט מקום ולכן זה מאוד תלוי בגודלו של המטבח ובאופן בו הוא בנוי.


איזה טיפים יש לעיצוב של מטבח קטן למשרד?

מטבחים במשרדים בדרך כלל קטנים למדי ואין בהם הרבה מקום. ההמלצה שלנו היא לפנות את אזור השיש ככל שניתן ולמצוא פתרונות אחסון אחרים כמו ארון גדול או מזווה נפרד וגם כמובן לצבוע את המטבח בצבעים בהירים ולהאיר אותו ככל הניתן בשביל לתת תחושת מרחב וגודל.


איזה סוגי חיפוי מומלץ לשלב בקירות מטבח קטן?

חיפוי של זכוכית יכול להיות פתרון מצוין לעיצוב מטבח קטן ויפה מאחר והוא מעניק תחושה של גודל ומרחב.


איזה סגנון עיצובי מתאים למטבחים בגודל קטן?

אין בהכרח קשר בין גודלו של המטבח לסוג העיצוב מאחר וגם עיצוב מטבח כפרי, מודרני או אנגלי עשויים להתאים לו מאוד - כל עוד מבצעים תכנון וחשיבה ומשלבים את האלמנטים השונים כמו גופי התאורה, השיש והארונות ועוד בצורה נכונה ושומרים על צבעים בהירים.