איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבח אינטגרלי

פורטל "המטבח שלי" מעניק פתרונות חדשניים ומעוצבים בכל הקשור אל מטבחים, כיום הטרנד הלוהט בשוק הוא מטבח אינטגרלי מלא הכולל שימוש במוצרי המטבח כחלק ממנו, ניתן לשלב מדיח באופן אינטגרלי, מקרר, מיקרוגל ועד לרמת הידיות.

אבזור מטבח מלא בשיטה האינטגרלית

כיום ישנם המון מוצרים המופיעים בכל מטבח בייתי כמו: מיקרוגל, מקרר, מדיח כלים, מי - קר ועוד מוצרי חשמל נוספים, על מנת שהשיש שלנו יהיה כמה שיותר פנוי במטבח ובמידה ואינכם רוצים מראה מטבח אלגנטי ומרשים, השימוש בשיטה הזו יכולה לחולל פלאים, גם מבחינת נוחות השימוש במוצרים, מבחינת מראה כמובן ושלא נדבר על הפאן העיצובי והכי חדשני שיש.

כיום ניתן לראות במרבית המטבחים בבתים מדיח "חצי אינטגרלי" כאשר הוא שקוע בתוך המטבח עצמו אך ללא דלת וגם המיקרוגל נמצא ברוב הבתים כבר בתוך ארון עם דלת, אבל מה עם המקרר? ולמה שהמדיח לא יהיה מוסתר לחלוטין? או אולי מזווה למטבח שהוא חלק אינטגרלי ולא נפרד מארונות המטבח? הנה הפתרונות במטבח הכי חדשני שיש:
 

ארון מיקרוגל אינטגרלי חבוי בארון
מיקרוגל בארון אינטרגלי
ידיות אינטגרליות כחלק מדלת הארון
ארון אינטגרלי
כיור מטבח אינטגרלי
כיור אינטגרלי כחלק משיש
כך נראה מדיח אינטגרלי
מדיח אינטגרלי מלא
מקרר אינטגרלי
מקרר אינטגרלי

האם יש שוני בעלות המטבח?

מטבח מהסוג הזה הוא מבין החדשניים שיש ומשתמש במגוון אביזרים אלגנטים ואיכותיים במיוחד למטרת נראות מקסימלית של המטבח שלכם, ניתן לומר באופן ברור כי מטבח אינטרגלי עולה יותר מאחד פשוט יותר, כיום תוכלו לשדרג חלק מן החלל שלכם באמצעות פורמייקה והוספה של ידיות אינטגרליות לארונות הקיימים דבר אשר יכול לשדרג באופן מהותי את מראה החלל, לבירור נוסף על המחירים תוכלו לבדוק את המחירון כאן.

איזה צבעים מתאימים?

למטבח האינטגרלי מתאימים המון צבעים אך בדרך כלל משתמשים בפרומייקה ( אך כמובן שניתן גם להשתמש בחומרים אחרים לדוגמא מטבח זכוכית או מטבח נאנו) אך כאמור לחומר הזה מתאים הכי הרבה הצבע הלבן וצבעים בהירים נוספים. אם אינכם מתחברים ישנם מגוון צבעים כמו אדום, שחור, אפור וכו. ובבגדול מדובר על עניין של טעם, אך בכל זאת הרוב בוחרים בצבע הלבן והאלגנטי ביותר, לעוד מידע על מטבחים לבנים - בקרו כאן.

השימוש בארונות אינטגרליים גדל בשנת 2023

ניתן לומר כי בשנים האחרונות השימוש במוצרים אינטגרליים המיועדים למטבחים גדל וכיום בכל מטבח ישנם ארונות כאלו, בין המטבח אינו אינטגרלי ב-100%, עדיין נראה חלקים ממנו המוסתרים וחבוים באמצעות השיטה, כיום בכל מטבח קיים ארון למיקרוגל, חצי מסתור למדיח הכלים ועוד פתרונות שימושים וחדשניים, ככל הנראה בשנים הבאות נראה את מרבית המטבחים מעוצבים בשיטה הזו ולשם שואף כל ענף העיצוב והחדשנות.

מטבח אינטגרלי

למה לבחור ב"מטבח שלי"?

אנחנו דוגלים במתן פתרונות היקפים ותמיד ראשונים להיות הכי מעודכנים בכל התחום, פורטל המטבח שלי דואג לכך שהלקוח המגיע אליו יקבל עד שלוש הצעות מחיר של חברות הפועלות באזור המגורים שלו ואכן מספקות את המוצר אותו הוא מבקש, לאחר שאתם מקבלים שלוש הצעות, אתם יכולים לבצע השוואת מחירים בין כל חברה או נגר ולקבל את המחיר הזול ביותר, על פי לקוחות קודמים שהשתמשו בפורטל "המטבח שלי" הם חסכו לפחות כ-35% מסך ההצעה הראשונה שקיבלו, כמו כן השירות בפורטל ניתן ללא כל תשלום ואין לכם התחייבות לבחור דווקא בנותן שירות מאצלנו.