איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבח קלאסי

מעוניינים במטבח קלאסי? ניתן לעצב מסוג זה בצבעי בסיס, כמו לבן, שחור, אפור וצבעים נוספים, כמו כן יש מגוון עיצובים קלאסיים מומלצים לדוגמא פרובנס, כפרי, מודרני, מעץ ועוד! בפורטל "המטבח שלי, ניתן לקבל עד שלוש הצעות מנגרים וחברות מטבחים באזורכם ולחסוך בגדול בעת תהליך העיצוב או השדרוג.

עיצוב מטבח קלאסי בצבע לבן

רבים ניסו ועודם מנסים, לעמוד על טיבו של המושג החמקמק הנקרא "מטבח קלאסי". יש מי שיראו בו מטבח בעיצוב פשוט בעל נגיעות עתיקות מעודנות, ולעומתו יש מי שיראו בו דווקא את התגלמות השילוב שבין כלל העיצובים כולם: מעט עדין, מעט מודרני, אך מעל לכל ביתי וחמים - כמו שמטבח "קלאסי" צריך להיראות.

דרך פורטל המטבח שלי תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר שונות עבור עיצוב של מטבחים קלאסי מודרני בצבע לבן או כל צבע אחר שתרצו. לאחר שתקבלו את הצעות המחיר, תוכלו להשוות בין ההצעות אשר מתקבלות ולהמשיך עם נגר המטבחים או החברה שסיפק את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר.

מטבח קלאסי לבן

מהו המחיר להקמת מטבח קלאסי?

מחיר מטבח קלאסי אינו חייב להיות גבוה כלל, אם תבחרו לעשות שינויים בכמה אלמנטים ספציפיים בקפידה ובתחכום. למעשה, במקרים "קיצוניים" שכאלה המחיר יכול לעלות אפילו כמה מאות שקלים, אך במקרה של חידוש המטבח, סביר להניח שתהליך מקיף זה ינוע בין 8,900 ל- 25,000 שקלים לפרויקט.

עלות של מטבח קלאסי חדש

עלות של מטבח קלאסי חדש: 17000 ₪

טווח מחיר גבוה 25000 ₪

טווח מחיר נמוך 9000 ₪

עיצוב מטבחים קלאסיים בשילוב סגנון אנגלי

סגנון העיצוב הראשון שנתמקד בו הוא מטבח קלאסי בסגנון אנגלי, שבו על פי רוב ייעשה שילוב בין גוונים בהירים ונעימים, בעלי ניחוח מעט עתיק ומכובד (כמו שמנת למשל), עם ריהוט מעץ מלא וכהה, כך שתיווצר ניגודיות יפיפיה והשלוב בין השניים ייצור מראה חדש, מקורי ומפתיע. מטבח קלאסי לבן או בגווני שמנת שמשולבים בו אלמנטים אלגנטיים שכאלה משאיר רושם רב בקרב השוהים בו, ויש בו תחושת חמימות מיוחדת שקשה להסבירה במילים - מלבד הרצון להישאר במטבח עוד ועוד.

הסוד הגדול ליצירת חלל בעל מראה ייחודי שכזה טמון למעשה כל כולו במינונים: שמירה על חדירת אור מרובה המשרה אווירה קליקה לחדר מצד אחד, אך מנגד חשוב להקפיד שמינון הצבע הכהה יהיה מעט יותר דומיננטי מהבהיר במבט העין, כך שהמראה העתיק יתפוס, בכל זאת, מקום משמעותי יותר וכך יביא איתו את אמירתו המיוחדת.

מטבח בסגנון קלאסי מודרני

סגנון נוסף, לעיצוב המטבח ומרהיב לא פחות, הוא הקמת מטבח קלאסי מודרני, שכשמו כן הוא מאחד בין שני העולמות הלכאורה-מנוגדים הללו, ובורא יצירה חדשה מרעננת, מקורית וצעירה מאין כמוה - אך זאת מבלי לוותר על רחישת הכבוד ל"דור הישן". מדובר באחד האתגרים הגדולים עבור אדריכלים ומעצבי פנים, אך בעזרת יד אוהבת ונגיעה עדינה וקשובה למרחב, ניתן ליצור פנינה עיצובית אמיתית, כזו שתיצור הבעת השתוממות בקרב הצופים בה, גם לאחר מספר רב של פעמים שיראו את המטבח המעוצב. 

בחירת מטבח קלאסי בצורה קלה ונוחה

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות האנשים שבוחרים בעיצוב קלאסי למטבח שלהם. בסופו של יום, קלאסיקה לא נעלמת והיא נשארת למשך שנים. בין אם מדובר מטבח פרובנס ובין אם אתם דווקא בעניין של מטבח בסגנון כפרי אשר מתבטא בדגש על עץ בריהוט המטבח (למשל בארון), אנו נשמח לסייע לכם במציאת הספק המתאים ביותר לביצוע ההתקנה. 

מטבח קלאסי

מטבחים בעיצוב קלאסי מעץ מלא

במקרים אחרים ואולי אף הפוכים ממה שתואר קודם לכן בנוגע לריהוט בסגנון העתיק, ניתן להוסיף רהיטים מעץ מלא במקרים נוספים למטבח - אך הפעם לא בסגנון עיצובי "כבד" יחסית ועתיק, אלא בדיוק להיפך, עם ריהוט בהיר וכפרי השם דגש על פשטות וחיבור לטבע.

אנשים רבים נוטים לחשוב בטעות באופן אוטומטי, כי צמד המילים "עץ מלא" משמעו ריהוט בצבעים כהים ומראה "כבד".כדאי לדעת שמקרים רבים דוקא ההיפך הוא הנכון, והאסוציאציה בדמות מטבח מעץ מלא הופכת ללא רלוונטית בעליל, כאשר כל מהותו של העץ המלא (מלבד פונקציונליות ועמידות כמובן) היא לשדר עוצמה, עמידות ואיכות, ללא קשר הכרחי לסגנון עיצובי מדויק כזה או אחר. כיום אנו רואים יותר ויותר מטבחים בעיצוב קלאסי אשר משלבים פריטים שונים מעץ מלא בשביל ליצור מראה ייחודי ועוצמתי באזור המטבח, שמשפיע גם על שאר החלל. 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

מצא מטבחים קלאסיים במחיר הזול ביותר

מחפשים מטבח קלאסי בזול? הגעתם למקום הנכון. עם מגוון נותני השירות והחברות המקצועיות שבאתר "המטבח שלי" תוכלו לדעת שתמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים, וגם אם אינכם יודעים בדיוק במה לבחור, תוכלו להתייעץ עם מיטב המומחים שבאתר ולקבל הצעות מחיר אטרקטיביות למדי. עיצוב מטבחים קלאסיים דורש ניסיון וידע ולכן חשוב למצוא נגר מטבחים או חברה אשר ביצעה עבודות מסוג זה בעבר ויודעת לספק תוצר איכותי במחיר הוגן ומשתלם.

שאלות בנוגע למטבחים קלאסיים מעוצבים

איזה גוונים נהוג לשלב בעת עיצוב מטבח קלאסי מודרני?

באופן כללי אפשר להגיד שבמסגרת עיצוב מטבחים קלאסיים מודרניים נהוג להשתמש לא מעט בגוונים שונים של לבן (בהיר וכהה) אך גם בצבעי עץ בארונות והמגירות.


מה מאפיין מטבח קלאסי כפרי ואיזה אלמנטים ניתן למצוא בו?

כאשר מתחילים לעצב מטבח קלאסי כפרי, חשוב לשלב הרבה עץ מסוגים שונים (כולל עץ מלא) בשביל ליצור חמימות בחלל, להתקין מנורות עם אור צהוב ולא לבן ושילוב פרטי וינטאג' מיוחדים. במטבחים קלאסיים בעיצוב כפרי נהוג גם לשלב את צבע השמנת בקירות או באלמנטים שונים.


מדוע כדאי לבחור דווקא עיצוב מטבח בסגנון קלאסי?

מכיוון שקלאסיקה נשארת לאורך השנים גם כאשר העיצובים השונים והטרנדים מתחלפים. מטבח בעיצוב כזה, תמיד נשאר רלוונטי ולא יוצא מהאופנה.


יש כל כך הרבה אפשרויות לעיצוב מטבח קלאסי, איך בוחרים?

המלצתנו היא להתייעץ עם המומחים באשר לעיצוב, חומרי הגלם והאלמנטים במטבח אך גם לחפש תמונות של מטבחים קלאסיים בשביל לקבל השראה וכיוון כללי.