איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

מטבח בהתאמה אישית

חולמים על מטבח פרקטי יפה ומעוצב? יש סגנון מטבח שראיתם ותרצו להתאימו לצרכים ולמידות שלכם? דרכנו תוכלו למצוא נגרים מומלצים באזורכם שיעצבו וייבנו עבורכם את מטבח חלומותיכם בהתאמה אישית!

מטבח בהתאמה אישית לצרכים שלכם

מטבח מותאם אישית הוא בעצם מטבח מעוצב המיוצר באופן מיוחד בהתאם לצרכי הלקוח והמשפחה העומדים במרכז. כאשר מתכננים מטבח בהתאמה אישית ובכדי שיבטיח פרקטיות ויעילות, שמים דגש בין היתר על הפרמטרים הבאים:

  • צורכי המשפחה וסגנון החיים - הבנת צרכי המשפחה והתאמה לסגנון החיים וההרגלים שלהם, לדוגמא: אם המשפחה אוהבת לארח - חלל המטבח יתוכנן עם מקום גדול לשולחן אוכל, אם מבשלים הרבה - יהיה נכון לתכנן משטח עבודה גדול ופרקטי או תוספת אי למטבח, אם מדובר על אורח חיים דתי יהיה צורך בתכנון המטבח לכיור כפול או 2 תנורים וכו'.
     
  • סגנון עיצובי - עיצוב המטבח בהתאם לסגנון העיצובי של הבית וטעמו האישי של הלקוח כמו סגנון מטבח מודרני, מטבח כפרי, מטבח יוקרתי ועוד. בחירת חומרי גלם לארונות ולשיש, בחירת צבעים, כלים סניטריים וכו'.
     
  • גודל החלל - התאמת המטבח ותכנונו בהתאם למידות החלל הקיימות.
     
  • צרכי אחסון - בנייה ותכנון ארונות המטבח בהתאם להרגלי האחסון של הלקוח והעדפותיו, לדוגמא: בניית מזווה אינטגרלי / מופרד, מגירות או ארונות, כמות שטח אחסון לכלים או מצרכים ועוד. 

מטבח בהתאמה אישית

מחיר מטבח בהתאמה אישית

טווח המחירים הממוצע עבור מטבחים מותאמים אישית יהיה בין עשרות אלפי שקלים למאות אלפי שקלים, כאשר מטבח יחסית סטנדרטי ינוע בין 30,000 - 40,000 ש"ח. מחיר המטבח ישתנה בהתאם לגודל המטבח, סוג חומרי הגלם, רמת הגימור, תוספת אי או מזווה וכו'.

מחיר מטבח מותאם אישית סטנדרטי

מחיר מטבח מותאם אישית סטנדרטי: 35000 ₪

טווח מחיר גבוה 40000 ₪

טווח מחיר נמוך 30000 ₪

יתרונות וחסרונות של מטבח מותאם אישית

מטבח מותאם אישית מאפשר לכל אחד לתכנן ולעצב את מטבח חלומותיו. יחד עם זאת ישנם גם כמה חסרונות שכדאי לדעת (לעומת מטבח מוכן או שאינו מותאם אישית). לפניכם טבלה המרכזת את היתרונות והחסרונות של מטבחים מותאמים אישית:
 

יתרונות חסרונות
מותאם לצורכי הלקוח עלות יקרה
מגוון עיצובים ואפשרויות זמן ייצור ואספקה ארוך יותר
פרקטי ויעיל  X

מטבחים בהתאמה אישית - השוואת מחירים

כפי שציינו, עלות מטבח מותאם אישית אינה עסק זול ועשויה גם להגיע למאות אלפי שקלים. לכן, אנו חושבים שביצוע השוואת מחירים הנה בגדר חובה בתוך תהליך בחירת מטבח חלומותיכם ועשויה להוזיל משמעותית את העלויות. חשוב שלא להסתמך על הצעת מחיר אחת ולבדוק הצעות מחיר ממספר בעלי מקצוע. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מחברות ונגרים מומלצים באזורכם, לערוך השוואת מחירים ולחסוך זמן וכסף יקר. השאירו את הפרטים, השוו וחסכו עד 39% במחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

השלבים בתכנון מטבח בהתאמה אישית

בכדי להגיע למטבח שתמיד חלמתם ורציתם, ישנם כמה שלבים שצריך לעבור בתכנון מטבח בהתאמה אישית על מנת לקבל את התוצאה המדוייקת ביותר. אלו השלבים:

שלב 1 - הגדרת ציפיות בהתאם לשאיפות והרצונות של הלקוח. מה החלום שלו וכיצד הוא ירצה שתיראה התוצאה הסופית (מבחינת סגנון, מראה, פרקטיות, הרגלים וצרכים ועוד).

שלב 2 - מדידות החלל ותכנון ארונות המטבח בהתאם לצרכי אחסון, גודל, צורת מבנה ומגבלות החלל.

שלב 3 - בחירת חומרי גלם לארונות ולשיש לפי צבע וסגנון (ניתן לקרוא על סוגי מטבחים שונים: מטבח נאנו, מטבח מפורמייקה או מעץ, מטבח פולימר, מטבח נירוסטה ועוד).

שלב 4 - ייצור המטבח, בנייה והרכבה בחלל המיועד. 

שאלות ותשובות בנושא מטבח בהתאמה אישית

האם ניתן לעצב מטבח בהתאמה אישית לכל גודל?

כמובן, זו בדיוק המטרה - ליצור ולבנות מטבח המותאם לגודל החלל שלכם ובהתאם לצרכים ולסגנון של הבית. 


מה היתרונות של מטבח בהתאמה אישית?

מטבח בהתאמה אישית נבנה תוך מחשבה על צורכי הלקוח, הרגליו וסגנון חייו - מה שמביא לתוצאה של מטבח יעיל פרקטי ומדוייק ללקוח ומשפחתו.


איך אוכל למצוא נגר שמייצר מטבח בהתאמה אישית באזור שלי?

דרכנו ניתן לקבל עד 3 הצעות מחיר מנגרים או חברות בהתאם לאזור שלך המתמחים במטבחים בהתאמה אישית. השאר פרטים ויחזרו אלייך עוד היום.