איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

התקנת צוקל למטבח

התקנת צוקל למטבח מייצרת הגנה על ארונות המטבח מפני חדירה של מים וממכות העלולות לגרום לנזק. בנוסף, התקנת הצוקל תשמור מקום לדריכת אצבעות הרגליים, בזמן עמידה ליד השיש והכנה של אוכל. חשוב שאיש מקצוע יבצע התאמה מדויקת של הצוקל למטבח לרבות, החומר ממנו הוא עשוי: פורמייקה, עץ, או פי וי סי. צוקל הנו אלמנט חשוב, הן מבחינת הנוחות במטבח והן מבחינת הנראות הסופית של החלל.

מחיר החלפת צוקל במטבח

עלות החלפת צוקל קיים בצוקל חדש במטבח, נעה בין 700 ל- 900 ₪, עבור שטח מטבח סטנדרטי, של 4 עד 5 מטרים. המחיר הנ"ל מתייחס לצוקל עצמו ועלות העבודה. 

 

מחיר צוקל למטבח בממוצע

מחיר צוקל למטבח בממוצע: 800 ₪

טווח מחיר גבוה 900 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

היתרונות של הצוקל

התקנת צוקל למטבח טומנת בחובה מספר יתרונות חשובים ביותר. צוקל הינו הפאנל התחתון שמרכיבים מתחת לארונות התחתונים של המטבח. בניגוד לארונות סטנדרטיים, ארונות המטבח מותקנים בגובה של 10 ס"מ מעל גובה הרצפה והמרווח הנותר, מיועד להתקנת הצוקל.

 

מדוע זה חשוב? מטרת הצוקל לייצר מקום לרגליים שיוכלו להיכנס מעט מתחת לארונות ולשיש. מעבר לכך, מדובר בגימור יפה למראה המטבח הכולל. כאמור, גובה צוקל למטבח הינו 10 ס"מ מעל גובה הרצפה והוא מורכב בזווית מעט פנימית, המשאירה את מרווח הנוחיות המדובר.

 

הצוקל מונע חדירה של מים ולכלוך אל מתחת לארונות ובנוסף, הוא מונע בעיטות רגליים ומכות הנגרמות ממגב או מטאטא, במהלך ניקיונות המטבח. הצוקל מונע, בין השאר, גם את כניסתם של מזיקים שונים, ישירות לתוך הארונות התחתונים. במטבח שלי תוכלו למצא מגוון רחב של צוקלים מחומרים וצבעים שונים. 

 

צוקל למטבח

התקנת צוקל חדש בעת התקנת מטבח חדש או בעקבות הוספת ארונות

הצוקל מותקן, על פי רוב, במהלך התקנת ארונות המטבח וכחלק בלתי נפרד מפעולה זו. במידה ותחליטו להוסיף ארונות מטבח בשלב מאוחר יותר, תידרשו להתקין פס צוקל חדש, גם אם תחליטו להוסיף דלת אינטגרלית למדיח תידרשו לתוספת הפס. ניתן, במידה ונשבר צוקל מסוים, לבצע החלפת צוקל למטבח. מומלץ מאוד שעבודה זו תתבצע על ידי הנגר שהרכיב לכם את המטבח, על מנת לקבל לאחר ההחלפה, מראה אחיד של המטבח.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

התקנת צוקל למטבח לארונות קיימים

במידה ובמטבח שלכם כבר מותקנים ארונות ואתם מעוניינים לבצע התקנה של צוקל, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת. צוקל מטבח מגיע מחומרים שונים כגון: פי וי סי, אלומיניום, פורמייקה ועוד. הגימורים של הצוקל משתנים בהתאם לחומר ממנו מורכב הצוקל. על פי רוב, החלפת צוקל מתבצעת אחרי שיטפון בדירה שגרם לצוקך להתעקם, עקב צוקל שבור, או פשוט כזה שנראה ממש ישן ולא יפה למראה. 

 

עלויות

מחיר צוקל למטבח משתנה בהתאם לחומר ממנו הוא עשוי ולכן, בואו נתייחס לעלות התקנת הצוקל שתהיה, בדרך כלל, זהה אצל כלל המתקינים ותנוע בין 700 ל- 900 ₪. מחיר צוקל העשוי פי וי סי נע בין 100 ל- 175 שקלים למטר. צוקל אלומיניום למבטח נע בין 10 ל- 45 שקלים למטר. צוקל פורמייקה וצוקל עץ נמצאים באותו מנעד מחירים, הנע בין 70 ל- 120 ₪ למטר. כאמור, מחיר ההתקנה נפרד מעלות החומר. 

 

מחיר צוקל למטבח בממוצע

מחיר צוקל למטבח בממוצע: 800 ₪

טווח מחיר גבוה 900 ₪

טווח מחיר נמוך 700 ₪

צוקל פי וי סי למטבח

צוקל פי וי סי למטבח הוא כנראה ספינת הדגל של הצוקלים. מדובר בתערובת סינתטית של מספר חומרים. הצוקל מגיע במספר גוונים שונים של פי וי סי אולם, הצבעים הפופולריים שלו הם: לבן, שחור וכסף. חומר הפי וי סי עמיד במים ולכן, הוא מועדף בקרב לקוחות רבים.