איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

הגבהת שיש לכיריים

מתחת נסביר מהי הגבהת שיש לכיריים, מתי יש בזה צורך וכמה זה עולה וגם נסביר איך דרך פורטל המטבח שלי, תוכלו לאתר מתקין קרמיקה לביצוע עבודה זו בצורה קלה ומהירה.

הגבהת שיש לכיריים: מדוע ולמה?

הגבהת שיש לכיריים היא עבודה שנחשבת נפוצה במסגרת תהליכי חידוש מטבחים וכוללת בתוכה מסגרת נפרדת המעניקה לכיריים מעין "במה" שמגביהה את הכיריים מיתר משטח השיש הקיים במטבח. כמו כן, ניתן לייצר את המסגרת הנ"ל מאותו סוג שיש של משטח העבודה או לחילופין, להשתמש בסוג שיש שונה.

 

הגבההת שיש לכיריים נחוצה במקרים בהם קיימת מגירה צמודה לשיש שלא ניתן להזיז. דבר חשוב נוסף - במידה ולא קיימת מסגרת מאותו סוג השיש ואתם חוששים למראה הסופי של המטבח שלכם, תוכלו להתאים את המסגרת דווקא לצבע הכיריים עצמם.

 

הגבהת שיש לכיריים

מהו מחיר הגבהת שיש לכיריים?

מחיר הגבהת שיש לכיריים נע בין 500 - 750 שקלים והוא כולל את העבודה ואת שווי מסגרת השיש שמטרתה להגביה את גובה הכיריים. כמו כן, קחו בחשבון שמחיר העבודה עשוי להתייקר במידה ומדובר על מסגרת שעשויה שיש קיסר.

 

מחיר ממוצע להגבהת כיריים במשטח שיש

מחיר ממוצע להגבהת כיריים במשטח שיש: 625 ₪

טווח מחיר גבוה 750 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מהם היתרונות בהגבהה לכיריים על השיש?

כאן נדבר על היתרונות בהגבהה לכיריים על השיש בהשוואה לחיתוך של משטח השיש עבור הכיריים, כשהיתרון הראשון הוא - תוספת הגובה שמאפשרת לנו לנקות את אזורי השוליים של הכיריים מליכלוך מצטבר בצורה קלה יותר, בהשוואה לניקוי של כיריים שקועים במשטח השיש.

 

יתרון שני בהגבהה לכיריים הוא שמדובר בעבודה קלה פי כמה לביצוע וגם נחשבת בעלת סיכון נמוך לנזק של משטח השיש כולו, דבר שעשוי לקרות במקרה של חיתוך שיש לצורך הטמעת מכשיר הכיריים. יתרון שלישי בהגבהה הוא שהיא מפרידה באופן מלא בין הכיריים החמות לבין השיש עצמו, שעם הזמן עשוי להיסדק בגלל הפרשי טמפרטורות. (מה שיחייב אתכם להחליף את כל משטח השיש למטבח)

 

פרמטרים משווים הגבהת שיש לכיריים חיתוך שיש לכיריים
קושי הניקוי קל מורכב וחלקי
התקנה קלה ובטוחה מורכבת 
הגנה על השיש גבוהה בינונית 

השיגו הגבהת שיש לכיריים בקלות דרך פורטל המטבח שלי!

במידה והגעתם למסקנה שאתם מעוניינים להגביה את הכיריים שעל השיש שלכם, דעו שדרך פורטל המטבח שלי ניתן לאתר מתקיני קרמיקה באזורכם בקלות ובמהירות. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים בטופס המצורף או לחילופין, להתקשר אלינו ונדאג להעביר אליכם בחינם עד 3 מתקיני קרמיקה, שביניהם תוכלו לברר מחירי הגבהת שיש לכיריים, מבלי לוותר על האסתטיות של המטבח.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049606

לאילו כיריים ניתן לבצע הגבהה?

הגבהה לכיריים מותאמת לכל סוגי הכיריים, שביניהן נמנים כיריים המופעלים על גז, על חשמל ואף כיריים אינדוקציה, המופעלות על זרמים מגנטים.