איך תרצה שיראה המטבח שלך? קבלו עד 3 הצעות מחיר בחינם וללא התחייבות!

חידוש שיש למטבח

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על חידוש שיש במטבח - כמה עולה לחדש את השיש, מתי נדרשת הפעולה ועוד.

חידוש שיש במטבח לקבלת מראה מיוחד

שיש, כמו כל חומר אחר, נוטה בשלב מסוים להתיישן. גם אם רכשתם את השיש האיכותי ביותר שניתן להשיג, אחרי מספר שנים (בין 10 ל- 15 שנים בממוצע), הוא יראה מעט ישן כבר ויהיה נכון לחדש אותו.

 

שיש יכול לסבול מצבע שדהה, שריטות, כתמים מסוגים שונים ועוד. ישנם מקרים בהם פשוט תרצו, במקום להשתעמם מהשיש הוותיק, לרענן אותו מעט ולחדשו.

 

חידוש שיש מטבח הוא אופציה ריאלית שאיננה מייצגת פנטזיה, מעט פחות ריאלית, בדרך כלל, של רכישת שיש חדש לחלוטין.

 

חידוש שיש למטבח

מחיר חידוש שיש למטבח

אין מדובר במדע מדויק, מחיר חידוש שיש למטבח נקבע בהתאם למצב השיש, בסוג השיש, בכמות העבודה הנדרשת לטובת החידוש וכו'. מחיר חידוש שיש למטבח ממוצע, נע בין 80 ל- 200 ₪ למטר.

מחיר ממוצע למטר לחידוש שיש במטבח

מחיר ממוצע למטר לחידוש שיש במטבח: 140 ₪

טווח מחיר גבוה 200 ₪

טווח מחיר נמוך 80 ₪

חידוש שיש במטבח הלכה למעשה

החלטתם שאתם לא מעוניינים להחליף את השיש במטבח? רוצים לחדש את הקיים? להלן הדרכים לחידוש שיש במטבח בהתאם לרמת הבלאי:
 

  • בלאי קל - בפורטל "המטבח שלי", תוכלו להיחשף לשלוש רמות של חידוש שיש, המתארות מצבים שונים של השישי הקיים. הרמה הראשונה - בלאי קל. מצב בו השיש במטבח, ואין זה משנה האם מדובר בשיש גרניט, אוניקס, חברון או, אבן קיסר, איבד מעט מהברק שלו. המרקם והגוון דהויים ולכן, המשטח נראה פחות רענן. הפתרון היעיל ביותר במצב זה הינו, ניקוי השיש בחומרים עדינים ומריחה של סילר ווקס בכמות התואמת את המראה הסופי בו אתם מעוניינים: רטוב, מאט, מיושן או טבעי.
     

  • בלאי בינוני - מדובר בשיש עליו נמצאים כתמים שונים שלא מיד נוקו, למשל, כתמי שמן, כתמי מים, כתמי תבלינים, כתמי יין ועוד. הפתרון למצב זה הוא ניקוי הכתמים, ככל שניתן, באמצעות חומרים המיועדים לכך ואינם חזקים מידי כגון,  AC140 של חברת SAG, ישנם מוצרי ניקוי ייחודיים נוספים שמקורם באיטליה ועושים פלאים. במידה וישנם כתמים שלא יורדים, מומלץ לבצע שיוף עדין של פני השטח, בעזרת ספוג שיוף מקצועי, עדין מאוד, המיועד לאבן שיש. השיוף עשוי לסייע בטשטוש הכתמים וחשוב, מיד בתום השיוף, למרוח סילר מגן, למניעת חדירה של נוזלים. 
     

  • בלאי קשה - שיש מוכתם ושרוט במצב קשה דורש מעט יותר עבודה. נדרש לשייף אותו ולאחר מכן, לבצע ליטוש שיש במטבח, על ידי איש מקצוע המיומן בדיוק בפעולה זו. ליטוש שיש למטבח זו פעולה הדורשת מיומנות מיוחדת על גבול האמנות. מלטשים את השכבה העליונה של השיש בעדינות, מבלי לפגוע בעובי של הלוח. לאחר מכן, מורחים סילר מגן.

חידוש שיש אפוקסי

שיש איפוקסי מעט יוצא דופן ולכן, לא בכל מצב מומלץ לבצע לו חידוש. על פי רוב, פעולת החידוש של שיש איפוקסי תסתכם בצביעה ייחודית של משטח השיש. ישנם אנשי מקצוע שטוענים שעדיף להחליף את השיש ולהימנע מצביעה, שלא בהכרח תביא לתוצאות שאתם מצפים להן.

 

אולי יעניין אותך גם:

היתרונות של חידוש שיש במטבח

  • יעניק למטבח מראה טרי ומחודש, נקי ויוקרתי, מבלי השקעה של סכומי כסף גדולים. 
  • ייצר תחושה של עיצוב חדשני ומודרני יותר משהיה קודם לכן.